U SOGNU DI ALICE
I sogni ùn anu micca bisognu di parolle.Sò u giardinu di l'anima.Hè per quessa chì qualchì volta mi sentu chì i sogni sò a mo realità, cù sintimi svegliati, una vita di liberazione, una scuperta di lochi luntani è di l'incunnisciutu.L'incubo hè una realità, mentre chì a vigilia pare dorme.Cume vogliu chì u tempu si ghiacciassi, perchè stu mumentu hè prufondu cum'è u mare.È a mo vita hè destinata à esse sulitariu cum'è a neve.Perchè mi pare di sentu in u sognu questu hè solu un sognu, ma chì un sensu fugace.
Un bellu pezzu di scultura è lucidatura richiede un core dedicatu, in una scultura per sente u ramu in l'anni noiosi à a cunversione di l'arti, obsesionatu cù i standard duri per scolpisce ogni dettagliu, aderiscenu à ogni prucessu di sò infinitamente vicinu à a postura perfetta.
U lussu hè moderatu, è a simplicità hè assulutamente vulgari I dui parenu esse opposti, ma ùn sò micca contraddittori. Tuttu dipende di i dettagli è a qualità, è sustene u sensu di a cerimonia.
Stu specimenu hè impressiunanti è opulente, cù e braccia finemente decorate chì tenenu deliziose corolle rivolte, attente à i dettagli, induve sò allughjate e lampadine.
KAIYAN putente squadra di designu serviziu unu à unu - su misuraPrecisu in ogni scala, un forte sustegnu per a persunalizazione esclusivaPiù ti piace oltre, più ti piace a persunalizazione.
N° articulu: KD0082J21126W17-
Specificazione: D800 H700mm
Fonte di luce: E14 * 21
Finitura: biancu + oru
Materiale: ceramica fatta à a manu
Tensione: 110-220V
E lampadine sò escluse.
Marca: Lorenzon